Zaposlitev v oddelku reklamacij in menjav ter logistiki Hajdi.si
Izkoristi svoje znanje komunikacije in logistike v hitro rastoči in izkušeni ekipi Hajdi.si
Svoje znanje prijazne komunikacije s kupci in partnerji na oddelku menjav in reklamacij ter logističnih procesov, optimizacije dela lahko v praksi preizkusiš pri nas.
Dajemo ti priložnost, da sodeluješ pri hitri rasti logističnega oddelka v distribuciji, prodaji in nabavi podjetja Hajdi.si, ki je v petih letih zrasla z majhnega ‘garažnega’ podjetja, v uspešno in prepoznavno blagovno znamko. V ekipi, s timskim delom pobiramo nagrade za inovativnost po sejmih in dogodkih, redno pa nas omenjajo tudi časopisi in drugi mediji. V letu 2018 in 2019 pa smo prejeli prestižno priznanje za spletnega trgovca leta.
Naj pa te to ne prestraši, saj je v ekipi še vedno dovolj prostora, da pokažeš svoje strokovno znanje, iznajdljivost in morebitne izkušnje. Verjamemo, da se nikoli ne prenehamo učiti in da smo vedno lahko boljši, zato iščemo novo energijo, znanje in prakso, da izboljšamo komunikacijo na področju menjav izdelkov in reklamacij ter še dodatno optimiziramo procese v našem skladišču.
Želimo si dolgoročnega sodelovanja, osebnostne in strokovne rasti in novih poznanstev.
Od tebe pričakujemo najmanj:
- samoiniciativnost in začetno motivacijo, da postanemo najbolj optimalno skladišče spletnih trgovcev v Sloveniji
- dobre komunikacijske sposobnosti, saj so menjave in reklamacije specifična dela, ki potrebujejo veliko potrpljenja, usklajevanja in natančnosti
- teoretične ali praktične izkušnje na delovnem mestu komunikacije s končnimi kupci – pisno in govorno
- dobro znanje pisne in govorne angleščine, po možnosti tudi hrvaščine ali drugih jezikov
- prijaznost, samokontrolo, sposobnost vključitve v obstoječo ekipo
- želje po novih znanjih, izkušnjah in dokazovanju
- natančne in sposobne osebe, ki vidijo dolgoročno vizijo podjetja in možnost napredovanja
V ekipi bi primarno skrbel/a za:
- komunikacija s strankami in dobavitelji na področju menjave izdelkov ter reklamacij ter usklajevanje z oddelkom računovodstva
- skrb za ustrezno logistiko menjav in reklamacij
- pregled trenutnih procesov in sodelovanje pri optimizaciji le-teh
- podporo sodelavcem pri prejemih, izdajah, pakiranju in deklariranju
- podpora pri organizaciji prevozov in premikov ter carinskih postopkih
Čakamo na tvoj kontakt!
Če se najdeš v opisu nikar ne odlašaj s prijavo na prijava@hajdi.si vendar ne pozabi na:
- konkreten življenjepis s svojimi izkušnjami na področju komunikacije s strankami
- oceno znanja tujih jezikov
- kontaktne podatke (e-pošta in telefon)
- dodaten plus je krajša video predstavitev, s katero bomo ocenili tvojo poslovno komunikacijo
V prijavi navedite tudi zakaj si želite postati del naše ekipe in kje oziroma kako menite, da bi lahko doprinesli k izboljšanju izkušnje kupcev.
Vsi zainteresirani prijavljeni boste na e-pošto prejeli tudi kratek vprašalnik s katerim bomo ocenili tvoje izkušnje, iznajdljivost in znanje na področju reševanja situacij s kupci.
Tvoj trenutni status nam ni kritično pomemben, zaželjen je status študenta vsaj za krajše obdobje, za izkušene pa ponujamo tudi možnost redne ali prve zaposlitve. Morda pa boš prav ti z nami krojil/a zgodbo najuspešnejše otroške butične trgovinice v Evropi!
Pusti komentar
Vaša e-pošta je z mano varna!